Kerja aku hari ni semuanye dah siap. Aku just layan facebook dan ym je sekarang ni...Tp boring jugak sebab hari2 aku menghadap benda yang sama. Ingatan zaman belajar di PSAS menerjah ke minda... Huhuhuhu...



" Kak, name akak ni sape? Dah sem bape kat poli ni? Amik course ape eh?" Laju je budak sebelah umah sewa aku bertanya. Dah macam tertinggal flight ke UK pulak dah. Huhuhu...



" Ish...! Ko ni asal tanya aku tak full stop ha? Satu-satu la kalau nak tanya pun. Macam polis je. Huh!" Jawabku macam nak marah.



"Sorry la kak. Saya saje je nak berkenalan ngan jiran baru. Tak kan la tak boleh kot." Balas budak sebelah rumah macam nak memerli.



"Nama aku Khaira. Aku sem 3 sekarang ni. Budak Perd...DAT!" Haa. Puas la hati ko. Aku dah jawab pun soalan ko tu.



"Saya.. Jack. Budak Bangi. Yang ni, Param... budak Klang. Haa, yang comel pakai snow cap tu nama dia Khairi pun budak Klang gak.Kami budak baru lagi kak. Baru sem 2. Kira adik-adik la ni. Kami budak Elec" Itulah kata-kata budak yang bernama Jack tu. Huhuhu...



Hohohohoh. Best nih. Junior rupanya, boleh la aku kerek sikit.



"Hmm.. memandangkan kitorang kat umah sebelah ni senior korang walau 1 sem je.. korang tetap kena panggil kitorang kakak. Ok? Yang tinggi ni Kak Wiya, yg chubby sikit ni Kak Mina" Huh! Best gak mengkerekkan diri ni. Sengaja aku menguatkan perkataan 'kak' dipangkal nama rakan serumahku. Huhuhuhu...



Hmm.. asal budak yg nama Khairi tu muka baik je ye? Diam je. Senyum sikit je masa budak yang nama Jack tu kenalkan. Tak tunjuk muka gatal cam lain-lain tu. Cute gak dia tu. Chinese Look sampai mata pun macam kartun mashi marro. Huhuhu. Khairi! Aku nak tau banyak pasal ko. Tapi... tak kan aku minat kat adik-adik pulak? Adess!



Heshh...jauhnya aku mengelamun. Huhuhuhu...


This entry was posted on 7:13 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: